loading...
همه چی در اینجا
آرمان بازدید : 45 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
پاسخ ظريف به انتقادها از مصاحبه اش با چارلي رز/ پيش از قلم فرسايي حرف هاي من را به طور کامل بشنويد

خلاصه اي از مطلب :

الف - 14دقيقه پيش


ادامه اين مطلب : پاسخ ظريف به انتقادها از مصاحبه اش با چارلي رز/ پيش از قلم فرسايي حرف هاي من را به طور کامل بشنويد


  1. نقد فيلم [بايگاني] - صفحه 2 - Parsfootball Forums|انج

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-985-p-2.html

    ... نيست و با پيش بيني هاي ... پاسخ را من به عنوان ... خانواده‌اش را از فيلم قبلي به خوبي ...

  2. اختصاصي دانشجو: معرفي فيلم هاي خارجي سال

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-144509.html
    • Last updated: Dec 01, 2011 ·
    • 250 posts ·
    • First post: Nov 25, 2011

    ... دلار را از خانواده اش به ارث ... را به انبوهي از تکه هاي ... و از آن بدتر با من و ...

  3. بازيگران ايراني

    www.akbarvasaba.blogfa.com/author-akbarvasaba.aspx?p=9

    احداث اين مجتمع از 5 سال پيش در فكر من ... چارلي را به سبب همدردي با ... پاسخهاي لازم به ...

  4. ID

    djmz.blogfa.com/author-djmz.aspx?p=2

    وقتي ابد چشم تو را پيش از ... حرفهاي زيبايي از دل به ... اي را از افرادي كه با من ...

  5. بازيگران ايراني

    www.akbarvasaba.blogfa.com/8701.aspx

    دولت آمريکا چارلي را به سبب همدردي با ... دارد، پاسخهاي لازم به ... حرف من به آن ...

  6. فيلم وسينما [بايگاني] - صفحه 2 - انجمن هاي ه

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-547-p-2.html
    • Last updated: Nov 04, 2009 ·
    • 223 posts ·
    • First post: Oct 05, 2009

    ... آتوسا قلمفرسايي ... اش را به واسطه ... پيش از غروب»‌ را با حضور هوك و ...

  7. تازه‌هاي دنياي ادبيات « [آرشيو] - P30World Fo

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-187348.html
    • Last updated: Oct 08, 2008 ·
    • 143 posts ·
    • First post: Feb 08, 2007

    بايد منتظر بمانيم و بعد پاسخاش را ... به نفس حرف نيست.آن را با ... از ترجمه‌هاي من ...

  8. زندگي نامه بازيگران و هنرمندان [بايگاني]

    forum.spois.com/archive/index.php/t-549.html
    • Last updated: Feb 12, 2009 ·
    • 103 posts ·
    • First post: Nov 18, 2008

    او آخرين جايزه اش را از ششمين ... شد و با قلم سپاسم را به عزيزاني ... حرف هاي من براي ...

  9. دکسير

    dexxir.persianblog.ir/1386/3

    ... خود را با من قطع کرد و ديگر به ... او را به يکي از محله هاي ... مصاحبه‌اي را با ...

  10. انعکاس - رسانه

    goodbook.blogfa.com/category/16/night-skin.com/night-skin.com/...

    ... رزمندگان را از جبهه به ... حرف‎‎هاي من مي‎دانم ... مصاحبه با حسن عباسي به ...

  11. ? مهرا?? مديرے اسطوره تکرار نشدنے ?

    atipic.blogfa.com/author-atipic.aspx?p=32

    ... کننده dvd را به خانه‌اش راه مي ... را پيش از شروع كار با ... پس نبايد از حرف من ...

  12. 30نماکوبريک

    kubrik.blogfa.com/8705.aspx

    ... از چندي پيش موج فيلم هاي ... 16 ساله‌اش را با ... به ارتباط او با رز مک ...

  13. iran-varzeshi.com

    iran-varzeshi.com/Newspaper/AllPagePDF/367

    iran-varzeshi.com

  14. اخرين اخبار سينمايي ايــــــران ••(

    dvb55.com/archive/index.php/t-462213.html

    ... ، در پاسخ به اينكه‌ پيش ... در حين حرفهاي آقاي الوند با ... را به طنز گرفتند كه من از ...

  15. خواندني هاي سينما [آرشيو] - فوروم ايران آم

    www.iranamerica.com/forum/archive/index.php/t-18451.html
    • Last updated: May 03, 2011 ·
    • 125 posts ·
    • First post: Jul 12, 2010

    ... را به ساختن دنباله‌هاي ... داره من با ... خوردن از سوي خاله*اش را به ...

  16. انعکاس - جنگ نرم

    goodbook.blogfa.com/category/17

    من با اعتقاد کامل به قانون ... هاي ظريف به‎ جان ... است که حرف هايم را زودتر از ...

  17. ايران اي سرزمين آفتاب - تاريخ

    mahmodiadib.blogfa.com/cat-10.aspx

    ... كتاب حرف را باز كند تا خيلي از ... را به نظر من ... با فرمول هاي از پيش ...

  18. شهريور 1389 - پايگاه اطلاع رساني عمار

    basirateammar.blogfa.com/1389/06

    ... شد موجي از انتقادها را به ... به نظر من اين حرف ها ... با استناد به مصاحبههاي وكيل ...

  19. برترين فيلم هاي تاريخ سينما

    film.bigsite.ir/t_برترين%20فيلم%20هاي%20تاريخ%20...

    ... اش را به راحتي از ... شود، با پاسخ منفي خود به اين ... هاي خود را از بر ...

  20. هفته نامه بين المللي آذرايران(چهارزبانه)

    azarbairan.blogfa.com/9112.aspx?p=2

    اگر من را به ... پيش از هر ... بعد از جنگ هم به تمام تهديد هاي قدرت هاي بزرگ با اقتدار پاسخ ...

  21. پايگاه اطلاع رساني عمار - سياسي

    www.basirateammar.blogfa.com/cat-2.aspx?p=10

    ... کينگ و چارلي رز ... داخلي با اجراي نسخه هاي از پيش ... موجي از انتقادها را به ...

  22. تکست - فيلم وسينما [بايگاني] - صفحه 2

    www.textarchive.net/archive/m03sdlowvow

    اميدواري هم اولين تجربه تلويزيوني‌اش را به ... از سري فيلم‌هاي بت من ... پيش از غروب»‌ را با ...

  23. هنر Farzadnet

    farzadnet.blogspot.com/feeds/posts/default

    كتاب شامل دو بخش با عنوان هاي «پاسخ اول ... ذهن مخاطب‌اش را به فعاليت ... پيش از آن ...

  24. iran-newspaper.com

    iran-newspaper.com/Newspaper/AllPagePDF/2377

    iran-newspaper.com

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 6668
  4. کل نظرات : 2
  5. افراد آنلاین : 2
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 30
  8. آی پی دیروز : 75
  9. بازدید امروز : 168
  10. باردید دیروز : 300
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 4
  13. بازدید هفته : 168
  14. بازدید ماه : 3,396
  15. بازدید سال : 32,563
  16. بازدید کلی : 485,617
  17. کدهای اختصاصی