loading...
همه چی در اینجا
آرمان بازدید : 43 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآورديد!

خلاصه اي از مطلب :

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس پس از حضور در کميته اخلاق گفت: جلسه خاصي نبود و من حرف‌هايم را زدم و قطعا دوستان خبره تصميم مناسبي در اين باره خواهند گرفت.


ادامه اين مطلب : خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآورديد!


322,000 results
  1. خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآوردي

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=1394020800073815 hours ago

    خانزاده: شما خبرنگاران اشک من ... جمله به خبرنگاران که شما اشک من را درآورديد و دنبال چه ...

  2. خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآوردي

    tnews.ir/news/36F540746551.html

    خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآورديد! خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآورديد! فارس: ...

  3. خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآوردي

    khabarfarsi.com/n/12628476

    خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآورديد! ... ترامادول عامل اخراج خانزاده و صادقيان؟!

  4. ستاره ها - خانزاده: شما خبرنگاران اشک من ر

    www.setarehnews.ir/fa/doc/news/41238

    خانزاده: شما خبرنگاران اشک من ... جمله به خبرنگاران که شما اشک من را درآورديد و دنبال چه ...

  5. خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را درآوردي

    vista.ir/news/21295832

    ... جلسه خاصي نبود و من حرف‌هايم را زدم و قطعا دوستان خبره تصميم مناسبي در اين باره خواهند ...

  6. خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را در آوردي

    gooyavarzesh.com/news/iranfootball/makani-khanzade

    خانزاده: شما خبرنگاران اشک من را در ... شما خبرنگاران اشک من را درآورديد، دنبال چه چيزي ...

  7. خانزاده خطاب به خبرنگاران: شما اشک مرا در

    www.tarafdari.com/خبر/316045/خانزاده-خطاب-به...

    ... من او را به تيم ... به بازي هاي تيم ملي ايران خانزاده خطاب به خبرنگاران: شما اشک ...

  8. خانزاده: صحبتي ندارم، به من توهين و فحاشي

    www.yjc.ir/fa/news/5185902/...

    ... تک آنها را مي‌بوسم و اميدوارم اين حادثه که براي من تبديل به ... خانزاده خاطرنشان کرد ...

  9. فيلمي که اشک خبرنگاران را درآورد… - تاکو

    takoma.ir/...که_اشک_خبرنگاران_را_درآورد…

    فيلمي که اشک خبرنگاران را ... باشيد باعث سرخوردگيتان خواهند شد را با شما. ... من از باب اين که ...

  10. خانزاده: هواداران پرسپوليس حلالم کنند

    www.asriran.com/fa/news/393169/خانزاده-هواداران...

    ... اين شخص به من، خانزاده را قضاوت ... آن هم با خبرنگاران ... سانتي شما فحش ناموسي ...

  11. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 6668
  4. کل نظرات : 2
  5. افراد آنلاین : 2
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 96
  8. آی پی دیروز : 93
  9. بازدید امروز : 159
  10. باردید دیروز : 200
  11. گوگل امروز : 2
  12. گوگل دیروز : 3
  13. بازدید هفته : 519
  14. بازدید ماه : 1,390
  15. بازدید سال : 30,557
  16. بازدید کلی : 483,611
  17. کدهای اختصاصی